
Podziękowanie dla klienta
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli jeden z Twoich klientów przysłał do Ciebie pochwałę dla jednego z Twoich pracowników - odpowiedz mu. W końcu rzadko kiedy się zdarza by klient pisemnie pochwalił pracownika. Dodatkowym gestem będzie przyznanie rabatu, np. 10% na następne zakupy.
Uwagi:
Jeżeli używasz papieru firmowego, to treść pisma umieść na papierze firmowym.
Informacje techniczne:
List z podziękowaniami dla klienta należy najpierw edytować - za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice - przed wydrukiem (należy określić klienta - kobieta / mężczyzna). Po takiej edycji wystarczy już tylko wydrukować list i podpisać.
Miejsce złożenia pisma:
List z podziękowaniami należy przesłać klientowi, który uprzednio przekazał pisemną pochwałę dla jednego z pracowników.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
list z podziękowaniami dla klienta,rabat dla klienta,wzór listu z podziękowaniami dla klienta,przykładowy list z podziękowaniami dla klienta,list do klienta za pochwałę pracownika,wzór listu do klienta za pochwałę pracownika,odpowiedź na pochwałę pracownika,wzór odpowiedzi za pochwałę pracownika,przykładowa odpowiedź za pochwałę pracownika
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Pisma Informacyjne
![]() |
Plan spotkania szkoleniaPlan spotkania szkolenia przeznaczony jest dla firm organizujących szkolenie czy też spotkania biznesowe. Taki plan należy przesłać uczestnikom spotkania czy też szkolenia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Deklaracja o współpracy z przedsiębiorstwemKiedy jesteś w stanie świadczyć konkretne usługi, możesz zadeklarować swoją współpracę z konkretną firmą. Może to być potrzebne różnym przedsiębiorstwom, które starają się o różnego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o chorobie pracownikaJeżeli do Twojego pracownika zostało przysłane jakiekolwiek pismo od kontrahentów, którymi ów pracownik się zajmuje a w chwili obecnej przebywa na zwolnieniu lekarskim - poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do zapłaty i wierzytelność nieosiągalnaW sytuacji gdy Twój kontrahent nie opłacił faktury za wykonaną przez Ciebie usługę lub dostarczenie towarów - Ty musiałeś i tak opłacić podatek dochodowy. Kiedy minie 180 dni od terminu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa udzielenia podwyżkiJeżeli pracownik wystąpił o podwyżkę - możesz mu ją przydzielić lub odmówić. W sytuacji, kiedy jest to nowy pracownik - sprawą nie fair byłoby udzielać po krótkim czasie podwyżki. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena osoby ubiegającej się o pracęFormularz oceny osoby ubiegającej się o pracę stanowi dokument, który jest wypełniany w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Później na podstawie oceny podejmowana jest... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o nowym przedstawicielu firmyJeżeli zmieniłeś pracownika, który odpowiada za kontakt z klientami w danym regionie - poinformuj o tym swoich kontrahentów. Dodatkowo wyślij pracownika do danych firm aby nawiązał... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo pracodawcy o zajęcie stanowiska w sprawie kary porządkowejJeżeli jeden z pracowników naruszył regulamin pracy lub w jakikolwiek inny sposób zasłużył na karę porządkowa - należy go o tym pisemnie poinformować. Jednakże pracownikowi przysługuje... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o błędnym przelewie wraz z prośbą o zwrot płatnościNiestety w natłoku obowiązku oraz zleceń - nawet księgowemu może przytrafi się błąd. Może on potwierdzić, czy też wysłać błędny przelew - nie do tej firmy co trzeba. W takiej sytuacji nie... |
Zobacz | Pobierz |