
Prośba o dokonanie ponownego rozliczenia kosztów ciepła i wody
Przeznaczenie prośby:
Prośba o dokonanie ponownego rozliczenia kosztów ciepła i wody przeznaczony jest dla lokatorów, którym zostały błędnie naliczone koszty z korzystania za ogrzewanie i/lub wodę w danym okresie rozliczeniowym.
Informacje techniczne:
Prośba zapisana jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Wypełnioną oraz podpisaną prośbę wraz z uzasadnieniem należy złożyć w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Spółdzielnie Mieszkaniowe
Słowa kluczowe:
korekta rozliczenia,naliczanie za wodę,ponowne naliczenie opłaty za wodę,ponowne naliczanie opłaty za ogrzewanie,korekta rachunku za ogrzewanie,zawyżony rachunek za wodę,zawyżony rachunek za ogrzewanie,spółdzielnia mieszkaniowa,wniosek do spółdzielni mieszkaniowej
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Spółdzielnie mieszkaniowe
![]() |
Wniosek o zwrot kosztów naprawy mieszkania z powodu błędów pracowników SpółdzielniWniosek o zwrot kosztów naprawy mieszkania z powodu błędów pracowników Spółdzielni - jak sama nazwa wniosku wskazuje - kiedy w czasie prac wykonywanych przez pracowników... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o montaż ławek pod blokiemW okolicy, w której mieszkasz nie ma blisko parku? Do tego w słoneczny dzień nie możesz spokojnie poprzebywać na świeżym powietrzu bo po prostu nie masz gdzie usiąść? Złóż wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Oświadczenie lokatorów o niedbaniu o czystośćJeżeli w regulaminie Twojej spółdzielni jest wyraźnie wskazane, kto ma dbać o czystość (np. wszyscy lokatorzy mają ustanowiony grafik sprzątania), a ktoś notorycznie nie wywiązuje się ze... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przeniesienie własności garażuWniosek o przeniesienie własności garażu przeznaczony jest dla osób, które są członkami Spółdzielni Mieszkaniowej i mogą skorzystać z przeniesienia prawa własności tego lokalu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Stan liczników wodomierzyStan liczników wodomierzy przeznaczony jest dla lokatorów, którzy nie byli w mieszkaniu w dniu wykonywania odczytów z wodomierzy i koniecznym jest powiadomienie spółdzielni o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zamontowanie mocniejszego włazu kanalizacyjnego w piwnicyWniosek o zamontowanie mocniejszego włazu kanalizacyjnego w piwnicy dotyczy lokatorów, którzy sukcesywnie są zalewani w piwnicach ze względu na cofanie się wody z piwnicznej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot ryczałtu za wodęWniosek o zwrot ryczałtu za wodę skierowany jest dla osób, które pomimo zgłoszenia faktu o niezamieszkiwania lokalu opłacały czynsz wraz z ryczałtem za zużycie wody - ciepłej jak i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o wymianę domofonówWniosek o wymianę domofonów przeznaczony dla mieszkańców, których domofony odmawiają posłuszeństwa (w głównej mierze dotyczy to panelu zamontowanego przed klatką schodową). |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii