
Uznanie reklamacji i wymiana towaru
Przeznaczenie pisma:
Twój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za poprzednią przesyłkę i zniszczony towar ubiegaj się u firmy transportowej.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do prawidłowej edycji pisma należy użyć pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który zareklamował Twój produkt.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uznanie reklamacji,uszkodzenie towaru przez kuriera,pismo uznające reklamację,uznanie reklamacji składanej przez klienta,pismo z uznaniem reklamacji,pozytywna odpowiedź na reklamację klienta
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Stan magazynowyKiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy . Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie kandydata do pracyFormularz zgłoszenia kandydata do pracy pozwoli Ci - jako przyszłemu pracodawcy - zdobyć wiele informacji związanych z kandydatem. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja towaru - zła wysyłkaZłożyłeś zamówienie na konkretny produkt, a został Ci dostarczony zupełnie inny? Poinformuj o tym sprzedawcę. Możliwe, że nastąpiła zwyczajna pomyłka. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |